Auto tūninga komplekts Sprint Booster Droseles akseleratora Kontrolieris auto daļas modifikācija VW Skoda Octavia RS Fabia pedāļu kaste

€52.96

Automašīnu Sensori

Produkta apraksts


Nosaukums: Palielināt 30% Auto Reakcijas Ātruma - Drive Elektroniskās Droseles Kontrolieris VW Skoda Octavia RS (Euro&Art) Fabia RS Octavia(importēti) Fabia Sporta režīms spēcīga pastiprinātājs, Lūdzu, atstājiet ziņu par jūsu automašīnas modeļa un manufacturered gadā, kad pasūtījumu! Tas ir ļoti svarīgi! Paldies! Šo preci ir vadīt elektroniskās akseleratora, tikai piemērots visiem elektronisko eginition automašīnām. 1. Svarīgs solis - Auto pedālis ostas attēlu comfirmation. Ņemot vērā dažādās valstīs dažkārt ir dažādi auto pedālis modeļiem, ja jūs varat veikt skaidras pedāli ostas fotogrāfiju jūsu auto, piemēram, pēc demo, lūdzu, atstāt man ziņu automašīnas pedāli attēlu, lai mēs varētu nosūtīt uz 100% pareizs režīms, lai atbilstu. Tks!

Demo:

Jūsu auto pedālis ostas foto:

Mēs nosūtīt tiesības auto pedālis ostas, lai atbilstu:

2. Sporta režīms Auto Spēcīgs Pastiprinātājs funkcijas un produktu attēlus.

Produkta Galvenās Iezīmes 1, Saīsinās reakcijas ātrums elektronisko droseli 2, Uzlabot elektronisko droseli ir jutīguma 3, Plug and play, bez ārējās barošanas avots 4,uzlabošanas 30% 5,neveicot korekcijas ,dodas uz sporta režīmu, gudri, Nav nepieciešams, lai mainītu oriģinālo auto ķēdes, dizains aizsardzības shēmu, lai novērstu anti-plug paātrinātāju, kas var efektīvi aizsargāt akseleratora un auto trasē.

Produkta attēli

3. Darbības princips

1. Elektronisko Droseli un Fly-by-wire Droseli

Līdz ar straujo attīstību no auto nozares, auto ražotāji Amerikā,

Vācijā, Japānā un citās valstīs pakāpeniski pieņēma elektroniskās droseles kontroles

sistēma sākumā 1990. Elektroniskās droseles kontroles sistēmu, kas galvenokārt sastāv no droseļvārsta

pedāli, pedālis pārvietošanās sensors, ECU (electronic control unit), datu autobusu stieples, servo

mehānisko un sānslīdi kaklasaite izpildes mehānismu. Elektronisko droseli ir parasti pieņemts

diezgan jauniem modeļiem. Elektronisko droseli ir nosaukts salīdzinājumā ar fly-by-wire droseli

kas piedāvā tiešu savienojumu starp gāzes pedālis un sānslīdi kaklasaite ar plānas tērauda

stieples. Arī ejot dziļums gāzes pedālis, kas tieši atbilst atvēršanas platums

no sānslīdi kaklasaite. Elektronisko droseli ir bez vadiem. Ejot dziļums droseles tiks pārvērstas

uz pretestības vērtība pēc potenciometrs (ar maināmu pretestību) ir uzstādīta

pedālis. Elektronisko sistēmu automobiļu netieši nosaka dziļumu, kas pedālis ar

paraugu ņemšanas pretestības vērtību. Visbeidzot, ECU aktivizētu soļu motors, lai kontrolētu

atvēršanas platums sānslīdi kaklasaite. To var viegli atrast, izmantojot principu salīdzinājums, ka lidot-

vadu droseles funkcijas, vienkāršu sistēmu un tiešas kontroles, ar proporciju

atvēršanas platums droseles un sānslīdi kaklasaite ir 1:1. Īpašības elektronisko droseli

ir šādi: gāzes pedālis liecina tikai par vadītāja darbības nodomu, bet

gala tiesības kontrolēt sānslīdi kaklasaite pieder pie ECU.

2. Īpašības Elektroniskās Droseles Kontroles Sistēma un ECU(ECU)

Modeļi ar elektroniskās droseles kontroles sistēmu, ECU analizējam ejot dziļums

no droseles kopā ar auto nosacījumiem, kontrolējot elektronisko sānslīdi kaklasaite, un

pēc tam aprēķina attiecīgajā atverē platums sānslīdi kaklasaite pie pašreizējā brīdī. Kad nirējs

ātrumu līdz pēkšņi brīdī no starta (protektora pedāli, lai maksimāli), ECU būs

veikt analīzi saskaņā ar pašreizējo auto ātrumu, atvēršanas platums sānslīdi kaklasaite un

citi faktori, kas attiecīgi ierobežo atvēršanas platums sānslīdi kaklasaite no viedokļa

degvielas taupīšana un to saprātīga izplūdes gāzu emisiju un kontrolētu degvielas izsmidzināšanas sistēma

ierobežot maksimālo aerosols degvielas iesmidzināšanas sprauslu, tajā pašā laikā. Šādā veidā, vadītāja

liekas, ka auto sāk startēt pēc jaudas ir treaded, bet, kas ir

tā saucamo droseli atpaliek. Tāpēc, droseles atpaliek faktiski ir rezultāts, ECU

darbības ierobežojot tūlītēju jaudu no dzinēja, kas var padarīt auto

vairāk videi draudzīgu un enerģiju taupošu.

3. Darbības Princips spēcīgu pastiprinātājs

(1) Paātrināt sānslīdi kaklasaite atvēršanu un uzlabot statiskā reakcija

"Paātrinājums" spēcīgu pastiprinātājs tiek realizēts, galvenokārt uzlabojot reaģēt

jutīgums pret sānslīdi kaklasaite. Ja ECU konstatē, ka vadītājam ir nodoms paātrinājumu, tas

būs aktivizētu ātrās atvēršanas sānslīdi kaklasaite, izmantojot ķēdes signālu, lai uzlabotu reaģēt

jūtīgums droseli.

(2) paātrina droseļvārsta signālus un uzlabotu dinamiskās reakcijas

Kad akseleratora protektori uz gāzes pedālis, spēcīgs pastiprinātājs aprēķinās izmaiņas

likme droseles signāli saskaņā ar treading dziļuma un laika. Pārveidošana likme ir

daļa, lai paātrinātu prasības. spēcīgs pastiprinātājs, uzlabos šādas izmaiņas

Produkta Pārskats


Šobrid vēl nav klientu atsauksmju.

Pievienot atsauksmi

Papildus informācija


Iepakojuma Svars 0.3kg (0.66lb.)
Iepakojuma Lielums 20cm x 12cm x 10cm (7.87in x 4.72in x 3.94in)
Vienības Veids gabals
Dzīves ilgums vairāk nekā 20 gadus
Veids Slēdža Tips
Modeļa Nosaukums Sporta režīms Auto Spēcīgs Pastiprinātājs
Jutība Uzlabot 30%
Displejs Bez Ekrāna
Mača auto VW Skoda Octavia RS (Euro&Art) Fabia RS Octavia(importēti) Fabia
Rezolūcija Dod tiesības uzreiz, kad auto start
Speciālās Funkcijas ātrums uz augšu
Lineārā gluda
Produkta modeli JC-W-606-2
Atkārtojamība Atdzist braukšanas ikdienas
Garantijas laiks 3 gadi
Sensora Tips Pjezoelektrisko
Produkta Izmēri 5.4*3.4*0.9 cm
Mērījumu Diapazons Ātrums 0-100
Histerēzes Reslove kavēšanās problēma, tūlītējas atbildes

Saistītie Produkti